maandag 27 juni 2016

"Waiting for rain"

Het omslagdoek voor mijn kapster is gebreid.
Ik ben er heel tevreden over.


Afmeting: 186 cm langste kant, 49 cm diepste punt.


Gebreid heb ik deze met Drops Baby Merino kleur grijs.
Een heerlijk zacht garen. 


Het was weer heel moeilijk om de goede kleur op het foto te krijgen.
Ik denk de bolletjes wol geven de kleur nog het beste weer.




Het patroon is op Ravelry te koop. Wel in het Engels maar niet moeilijk.
Het lace-gedeelte wordt middels verkorte toeren en dubbele steken gebreid. 
Een fijne afwisseling. 
Vooral op het eind worden de lange toeren met alleen maar rechte steken
een beetje saai. 

Ik hoop mijn kapster is er tevreden mee. 

1 opmerking:

  1. Hihi...zeg jij nou niet moeilijk???? Ik kijk mijn ogen uit bij jou...ieder blogje weer! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen