zaterdag 9 april 2016

Eigenlijk...

ben ik er klaar voor.
De wol voor het omslagdoek "On the Spice Market" is al gekocht.

Kleuren komen niet echt helemaal goed over.
Misschien moet ik nog een keer proberen om een goede foto te maken.

Ik heb de wol deze keer niet via internet bestelt. Ik vond het zo moeilijk om de juiste kleurencombinatie te vinden. 
Ik ging naar "Bloemendalwol" in Eindhoven. In de winkel kon ik de kleuren mooi op een rijtje zetten en zo de juiste keuze maken.  

Ik heb gekozen voor de Drops Baby Merino in de kleuren:  
wit, lichtroze, roze, fuchsia, heide, pruim en donkerpaars. 

Eigenlijk zal ik kunnen beginnen. Waren daar niet nog projecten die ik eerst netjes af wil maken.
Zoals mijn "Dreambird" (zie eerder bericht hier) en de Lace-sjaal "Camino Bubbles" (hier).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten