maandag 31 oktober 2016

Chantella by FadenStille

Ik vind deze sjaal prachtig en ben er heel blij mee.

De Chantella by FadenStille heb ik af.



Ik heb er heel veel foto's van gemaakt.




















Het hangertje heb ik tijdens de
Brei- en haakdagen in Zwolle gekocht. 































Ik heb de sjaal gebreid met 
kleur: Tabby Grey




Met een iets dikkere garen worden zeker ook de rechten steken 
in het middelste gedeelde regelmatiger. 





op deze foto lijkt de kleur meer beige

Deze was zeker niet mijn laatste Chantella.
Het patroon heb ik op Ravelry gevonden.

6 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een mooi werk!
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! De kleur...het garen..het patroon én jouw foto's. Vooral die laatste vind ik mooi! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad...die laatste vind ik ook het mooist, alleen geeft deze niet de goede kleur weer van de sjaal.
      Wel heeft het mij geïnspireerd om deze nog een keer te breien met iets dikker garen en in de kleur beige of camel.
      Lieve groet Octavia

      Verwijderen
  3. Lieve Octavia,
    Eindelijk eentje voor jezelf!
    En wat voor 1..... WERKELIJK PRACHTIG!
    En de foto's, daar ben je ook geweldig in!
    Echt heel veel gevoel voor stijl.
    Mijn allergrootste complimenten!
    Warme groet,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marjolein,
      heel erg bedankt voor je complimenten!
      En...ik ben je niet vergeten. De zwarte regenboog Dreambird wordt binnenkort gebreid!
      Lieve groeten Octavia

      Verwijderen