zondag 2 oktober 2016

ik ga lekker door

Naast mijn kantbreiwerk 
"Chantella"

gaat de productie van de "Dreambird's" gewoon door.
En bijna niet te geloven, maar ja ook deze is voor Marjolein.

Foto van Marjolein

Eigenlijk wilde zij deze zelf gaan breien.
En het ziet er toch ook heel goed uit. 
Maar op de een of andere manier lukte het haar dan toch niet.

Dus... ik mag weer aan de slag.


Gebreid wordt deze met een wolwitte dikke garen en 
Drops Big Delight, kleur: mintchocolade.

De wolwitte garen had Marjolein al 20 jaar liggen. 


Het is een ware kunst om de goede kleuren op het foto te krijgen.
Het lukt mij toch niet echt. 
Het foto van Marjolein is dan toch de beste.




Omdat deze garen best wel dik is, wordt de "Dreambird" wel wat groter.
Ik denk zelf dat ik geen 24 veren hoef te breien.

24 veren is voor mij zo een standaard getal die ik altijd probeer te breien. 
Ik vind dat de "Dreambird" dan een mooie grote heeft.

1 opmerking:

  1. Heerlijk hé om zo lekker bezig te blijven. Stel nou dat wij onze hobby niet hadden??? Dat denk ik weleens...wat zou ik dan doen? Hij wordt weer prachtig! Lieve groet en dank voor je lieve woorden op mijn laatste blogje, Petra

    BeantwoordenVerwijderen