maandag 17 september 2018

Na een blogpauze ga ik nu weer door

Laatst kreeg ik de vraag of ik helemaal niets meer met mijn blog doe.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit stukje inderdaad de laatste weken (maanden) verwaarloosd heb.

Waarom?
Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Ben ik dan teveel met andere dingen bezig geweest?
Met de verhuizing van mijn oudste dochter die eind van het jaar met har vriendje samen gaat wonen?
Misschien! Misschien was ik ook te lui voor?
Misschien maakte mij de nieuwe AVG ook een beetje onzeker?
Ook heb ik het gevoel, dat het schrijven niet zomaar uit mijn hand vloeit. 

Ik kan hier uren zitten over na te denken...
Ik denk dat er een echte reden niet voor is.

Maar wat ik wel deed is breien. Fijn toch!
Ik zal jullie een kleine terugblik laten zien wat ik de afgelopen weken zo breide. 

Wat al lange op mijn wenslijst stond was het breien van de 

"Doodler" by Stephen West
Niet dat ik een fan van hem ben, maar deze spraak mij dan wel aan.

De wol hiervoor vond ik op Instagram. Handgeverft!




Ik zag de wol en was meteen verkocht. Toen ik ze in mijn handen hield, 
wilde ik ze alleen nog maar aaien. 
Het is een super zachte Merino wol met een subtile zilveren glitterdraadje doorheen.
De kleuren zijn in het echt veel mooier.

Ik wist toen ook meteen wat ik hiervan ging maken.
Het trio was perfect voor de "Doodler".



Een begin was dan ook snel gemaakt...




En het breide bijna van zelf door.










En toen was die binnen enkele dagen klaar.



















Ik ben er erg blij mee. 

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat er weer een berichtje te lezen is Octavia! ik volg je ook op Instagram, en als Limburgse is Duits niet heel moeilijk voor mij , maar Nederlands is gemakkelijk ;). Het is prachtig, wat je allemaal (zo snel!) maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Octavia, bij toeval kwam ik op jouw blog, wat maak je prachtige creaties, ik ben gelijk volger geworden. Mijn blog staat ook al heel lang stil maar ik ben nu ook van plan het weer op te maken, zó leuk om je maaksel te delen, groetjes en tot blogs🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen