donderdag 27 oktober 2016

Regenboog Dreambird

De regenboog "Dreambird" voor Carmen is klaar.

Gebreid met Kauni Effectgaren 8/2 , kleur regenboog
en Drops Baby Merino kleur lichtbeige


Gisteren avond had ik hem lekker laten inweken.
Eerst in een flink scheutje azijn en daarna nog een paar minuten is Eucalan.


Ik laat hem dan geen seconde uit de ogen. 
Sinds mijn ervaring met kleur die kan uitlopen ben ik gewaarschuwd.
Voor wie de berichten nog eens na wil lezen kan dat hier en hier.


Vanmorgen werd ik dan nog eens positief verrast. 
Zelf het Kauni garen is na het Eukalan badje best zacht geworden. 
Zachter dan bij het vest welke ik breide. Ik heb niet veel anders gedaan dan bij het vest.
Eigenlijk begrijp ik het verschil dan niet helemaal.

Zo wordt ik misschien toch nog fan van het Kauni garen. Vooral omdat ik op moment 
nog geen ander garen ken met zulke schitterende lange kleurverlopen.

Goed te zien op de onderstaande foto's.























































Nu even wachten tot Carmen haar "Dreambird" komt halen.

4 opmerkingen:

  1. Extraordinário. Muito lindo.
    Poderia por gentileza enviar-me a receita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ou peut-on avoir les explications s'il vous plaît ? D'avance merci

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jette un œil à ceci... 👀https://pin.it/74SuXQ8

      Châle feuilles waouh

      Verwijderen