vrijdag 7 oktober 2016

Ik moet mij inhouden....

om niet te ontploffen!!

Met de "Dreambird" voor Marjolijn kom ik best snel vooruit.
Inmiddels heb ik al 17 veren gebreid.


Alleen ben ik best wel boos.

Ik kreeg van Marjolijn 4 bolletjes van de 
Drops Big Delight.
In elk bolletje zit minstens een knoop welke niet aan de goede kleur weer is aangeknoopt. 
Dat breekt de hele kleurverloop wat in een Dreambird echt opvalt.
Ik heb dus elk weer in een nieuwe bol de passende kleurverloop 
moeten zoeken om verder te kunnen.

Ik denk dat zoiets in een bol of misschien twee kan gebeuren. Maar niet in elk bolletje!
En dat moet dan goede kwaliteitswol zijn?

Ik zit onderhand ook met veel restjes. Welke ik dan hier en daar weer tussen moet breien.



Op moment is Marjolijn op vakantie maar als zij terug is wil ik graag met haar 
overleggen wat wij hiermee doen.
Ik weet niet in welke winkel zij de wol heeft gekocht. 
Anders was ik daar al lang naartoe gegaan.
Ik weet dat de winkeliers hier niets aan kunnen doen
maar zij kunnen bij Drops een klacht indienen.

Ik zit er trouwens ook over na te denken om een mail naar Drops te sturen.
Ik ben benieuwd of ik hierop überhaupt antwoord zal krijgen.
Op antwoord van Scheepjes wacht ik vandaag nog!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb het ook eens gehad met een paar bollen daar zaten per bol zo'n 7 knopen in......
    Mailtje geschreven naar het betreffende merk en kreeg 2 nw bollen ervoor terug. Geen idee meer van welk merk dat was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar hij wordt wel heel mooi!!

      Verwijderen
    2. Ik had ooit een gesprek met Caroline van Caro's atelier. Zij vertelde dat het bij Scheepjes af en toe voorkomt, bij Drops best vaak. Bij een effen kleur zal ik het nog overheen kunnen zien, maar als ik kleurverloopgaren koop verwacht ik dat zij dan kleur aan kleur gaan knopen. Ik kan mij daar zo aan ergeren. Zij krijgen ook genoeg geld voor!

      Verwijderen
  2. Je sjaal wordt prachtig maar ik kan mij jouw frustratie heel goed voorstellen. Ik zou ook een mail naar Drops sturen en als je net als bij Scheepjes geen antwoord krijgt gewoon weer mailen en weer...beetje stalken ;) Dat heb ik een keer gedaan bij een bedrijf en dat hielp! Uiteindelijk is het probleem toen prima opgelost. Succes! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen