woensdag 13 april 2016

Een keer iets anders

 Mijn eigen "Dreambird" ligt opgespannen  te drogen.

Steken zien er nu al gelijkmatiger uit. Er is hoop!

Morgen zal ik foto's laten zien van de "Dreambird" gebreid met de Drops Baby Alpaca Silk.
Zie hier mijn eerder geplaatste Blogpost.
Ik denk nu al dat het iets beter is geworden na het wassen. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ik ben natuurlijk al weer aan iets nieuws begonnen.
Ik kon het dan toch niet laten om aan dit prachtige omslagdoek te beginnen.

"On the Spice Market" van Melanie Berg
  
Het patroon vond ik op Ravelry. Zie eerdere berichten hier en hier.




Ik brei met Drops Baby Merino. Het is zo een fijn garen. De steken zien er 
heel gelijkmatig uit.


Terwijl ik dit bericht schrijf, krijg ik een nieuwe aanvraag voor een
"Dreambird" binnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten