donderdag 28 april 2016

Na een paar dagen ben ik weer terug

Ik was een paar dagen op familiebezoek in Duitsland.
Natuurlijk naam ik mijn breiwerk mee, maar eigenlijk kon ik niet veel doen.
Het was dan toch te gezellig om bij schoonouders, tante's, oom's en vrienden te zitten en bij te praten.

Op de terugreis werd mij bewust dat zelf eind April warme sjaals en omslagdoeken heel handig kunnen zijn. Het sneeuwde! 

Eenmaal weer thuis was mijn omslagdoek 
"On The Spice Market" snel af. 



Na het opspannen werd het doek nog veel groter. 
En gelukkig werd de onderste hoekige kant mooi recht. Deze trok tijdens het breien krom.

Omdat er met verschillende patronen wordt gewerkt, werd het breien nooit saai.




Zelf de zon liet zich vandaag nog even zien.





Het patroon is in Duits en Engels op Ravelry te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten