woensdag 8 juni 2016

Hier is die dan...

De olijfgroene "Dreambird" voor Marjolein's moeder is klaar.

Hier en hier schreef ik al een bericht over.

Gisteren lag die nog mooi in de tuin te drogen.


Vanochtend kon ik dan eindelijk de goede kleuren op de foto krijgen.
Terwijl als ik nu zo kijk...is het die ook niet.
Misschien toch meer de bovenste foto.




Maar dat lukte bij deze foto's niet meer.

Waarom is het toch zo moeilijk die kleuren eens goed te laten zien?


Ik heb deze "Dreambird" gebreid met:
Drops Baby Merino Mix kleurnummer 38 en
Drops Kid-Silk kleurnummer 19. 

De Kid Silk gebruikte ik als extra draadje erbij bij de veren.

Wij een keer met Merino wol heeft gebreid weet hoe zacht deze is.
Deze wol is een van mijn favorieten.

Enige nadeel: de dubbele steken vallen iets meer op!
zie foto


Terwijl het niet mijn kleur is vind ik hem prachtig geworden!
Ik heb er moeite mee deze weg te geven.
Maar...niet meer te lang naar kijken, inpakken en opsturen!

Marjolein, ik hoop je moeder heeft plezier ermee!

2 opmerkingen: