zaterdag 4 juni 2016

Gezellig

Ik ging vandaag naar de brei- en haakfestival naar Arnemuiden.
 Vergezeld werd ik van mijn man en Marjolein.

Ik moet zeggen ik heb Marjolein nog nooit van te voren gezien. Ik heb haar leren kennen
via Marktplaats. Zij heeft bij mij een "Dreambird" in opdracht gegeven.
Inmiddels zijn het al 3 of 4 "Dreambird's".

Wel hadden wij al telefonisch contact en ook via de app. Maar in het ware leven is het dan toch nog iets anders. Wij haalden Marjolein op in Breda en van daar uit reden wij richting Arnemuiden.

Ondanks de drukte in de winkel was het heel gezellig.
Wij gingen de winkel in en toch ook weer naar buiten. Het was ongelofelijk druk.
Ik wist wel dat zij maar een klein winkeltje heeft maar ik had hem dan toch wat groter in mijn gedachten.
Maar niet te geloven hoeveel mensen er in kunnen.

Eventjes buiten een beetje rond gekeken, van een lekker kopje koffie genoten 
en toch weer terug de winkel in.

Onderstaand een paar foto's om een indruk te kijken,



  

  
Ik keek mijn ogen wel uit. Zo veel wol, omslagdoeken en sjaals.
Maar helaas het was zo druk ik kon lang niet alles zien.



En ook Marjolein ging netjes in de rij staan. Goed te zien aan haar mooie "Dreambird".



Het was een leuke dag. Dank aan Jeanet en al haar helpende handjes,
en ook dank aan Marjolein.

Wat wij dan op de terugreis te zien kregen was minder mooi.



Net voor Eindhoven reden wij in een hagelbui. 
Wij gingen schuilen in de parkeergarage van de Ikea en bedachten dat wij gelijk iets konden eten.

Maar toch hebben wij kleine schadeplekjes op de auto. Dat wordt de verzekering bellen.

Ooh...bijna vergeten. Deze hebben wij gekocht....


 Het is een garen met een lang kleurverloop van het merk "Aade Long".
De rechte is van Marjolein. En wat gaat het worden? Ja hoor...een "Deambird".



Update: op de blog van Jeanet "blij dat ik brei" staat een uitgebreid verslag van het festival met veel foto's.

3 opmerkingen:

  1. Jaaa wat was het druk hé...ik heb je niet gezien..helaas. Achteraf dacht ik...we hadden even telefoonnummers kunnen uitwisselen, dan hadden we elkaar wel gevonden. Mooi verslag van een geslaagd festival! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad...erg jammer! Maar dat houden wij tegoed voor de volgende keer!

      Verwijderen