woensdag 15 juni 2016

De wol is binnen

Gisteren kwam de wol voor het omslagdoek
(Eigenlijk zit ik op de zomer te wachten, regen hebben wij op moment genoeg)

Het duurte deze keer iets langer.
En normaal had ik nog langer moeten wachten.
Volgens de site van Drops Design (garnstudio) zal deze pas in week 27 weer leverbaar zijn.
Vanwege de "Super Sale" in mei lijkt het magazijn leeg gelopen te zijn.

Maar dankzij Caroline van Caro's Atelier heb ik de wol toch al gisteren mogen ontvangen.


Het is de Drops Baby Merino kleur grijs.
De wol is een beetje gemêleerd. 

Dat betekent dat ik met mijn tussendoor project kan beginnen.
Een klein beginnetje is al gemaakt.


Het is een perfect breiwerk voor de EK voetbal. Lekker naar de wedstrijden kijken.
Grotendeels rechte steken. Het lace-gedeelte vraagt dan iets meer aandacht!
Maar dat is juist wat ik graag doe. Ik hou van afwisselingen!



1 opmerking:

  1. Ooh dat gaat heel mooi worden Octavia...echt mooie wol! Een heerlijk voetbaltussendoortje ;) Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen