maandag 6 juni 2016

Zo kan het gaan...

omdat dochterlief vaak haar spullen niet opgeruimd, heeft mama een nieuwe brei opdracht.

Mijn dochter heeft de paspop met haar omslagdoek in de woonkamer laten staan.
Mijn thuiskapster Cindy vroeg of ik deze zelf had gebreid.
Ja hoor...Ik liet haar nog een paar meer omslagdoeken zien en wij gingen 
iets op mijn laptop opzoeken.

Op mijn laptop stond nog een site open met onderstaande omslagdoek/sjaal.





     

Zij werd meteen verliefd op en vroeg mij of ik deze voor haar wilde breien.


















foto's: softsweater on Ravelry

Het omslagdoek heet "Waiting for rain" en is te vinden op Ravelry.
Opzicht geen probleem, alleen is het breipatroon in Engels. 

Ik zat er dagen na te kijken, Zal mij dat lukken?
 Ook ik heb deze al zo lang op mijn lijst staan. Ik vind hem zo prachtig. 

Op gegeven moment ging ik het patroon toch maar kopen. En ja hoor....
het  is zo simpel. Ook iemand die niet uitstekend met de Engelse
taal vertrouwd is, kan het wel breien. Er zit ook een breischema bij. 

2 opmerkingen:

  1. Oooohhhh...wauwww....geweldig mooi zeg!!! Weet je dat jij echt wel gouden handjes hebt...echt hoor...hier kan ik alleen maar van dromen en jij gaat hier gewoon aan beginnen! Succes. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve complimenten. Ik kan niet wachten tot de wol binnen is.

      Verwijderen