zondag 12 juni 2016

Zoooo... verleidelijk!

Het is toch iets! De site van Ravelry!
Elke dag kom ik weer nieuwe mooie omslagdoeken of sjaal's tegen.

Zoals deze:

foto: Nadelhexchen on Ravelry

Deze omslagdoek heet "Linientreu" van Ute Nawratil.
Te koop op Ravelry in Engels of Duits!

Ik vind deze ontzettend mooi!
En ik weet zeker dat ik deze wil gaan breien!

Is alleen de vraag: wanneer???
Kreeg ik maar paar uren per dag extra erbij.

---------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nog zeker 5 opdrachten te breien voor Marjolein.
 - Een "Dreambird" ter compensatie van de verkleurde. Daar ben ik mee bezig.
- Een witte "Dreambird" en de zwarte "Dreambird" met die mooie 
regenboog wol van Aade welke wij in Arnemuiden kochten.



- En dan is er nog een project wat zeker wat meer moeite zal kosten.

foto: Magischemaschen on Ravelry

 Deze vest is gebaseerd op elementen van het omslagdoek "Dreambird".

- De lace-sjaal "Semele", welke ik al een keer breide en ook over blogde. Kijk hier!

--------------------------------------------------------------------------------

En tussendoor brei ik nog de "Waiting for Rain" voor mijn kapster!
Is een afwisseling van al die "Dreambird's".

Ik doe het graag! Mijn kast ligt vol met omslagdoeken en sjaal's 
dus kan ik andere mensen blij mee maken!




1 opmerking:

  1. En zo is het...jij blij en een ander heel blij om van jouw kunstwerken te genieten. Leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen