zondag 3 juli 2016

En weer is een project afgewerkt

Ik heb de Semele nog een keer gebreid.
Marjolein ontdekt deze mooie sjaal op mijn blog en werd meteen verliefd.

Toevallig had ik nog een streng van de Malabrigo Baby Silkpaca lace liggen.
Ik breide de Semele met de kleur 850 Archangel.


Het garen is heerlijk zacht. Alleen is de kleur is een beetje wazig. 
Ik vermelde al een keer (hier) dat de kleur soms wat groen schemert en dan weer rood/oranje/paars.
Heeft ook met daglicht en avondlicht te maken.
Dat maakt het natuurlijk niet makkelijk om goede foto's te nemen.


Ik had maar 7 dagen nodig om deze te breien.

 Hier ligt die mooi opgespannen te drogen.









Ik denk dat ik op deze foto's de goede kleur weergeef. 
Morgen wil ik dan nog een paar foto's in de tuin nemen 
en dan gaat die richting Marjolein.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten