maandag 18 juli 2016

de witte "Dreambird" is klaar

De witte "Dreambird" voor Marjolein is mooi opgespannen  aan het drogen.


Wit op wit, daar zijn de veren natuurlijk niet zo goed te zien.
Is op de volgende foto al duidelijk beter.


Morgen volgen dan nog meer foto's van deze "Dreambird".

---------------------------------------------------------------------------------------------

Voordat ik aan mijn vakantieproject begin heb ik besloten mijn 
"Camino Bubble" eens af te maken.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hierover blogde.
Het ligt zeker niet aan omdat die niet fijn breit. Door opdrachten had ik gewoon geen tijd
om deze af te breien.

Ter herinnering, zo ziet die eruit







1 opmerking:

  1. Je witte dreambird is echt zooooo mooi...juist door dat kleine nuanceverschil van het wit is hij zo speciaal! En die camino Bubble belooft ook weer veel goeds! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen