maandag 29 februari 2016

Een schouderwarmer voor dochterlief

Nadat mijn laatste breiwerk beëindigt was, wist ik toch niet echt wat ik nu weer zal beginnen.
Ideeën heb ik genoeg staan op mijn verlanglijst. Maar dan moet er ook net het juiste garen voor thuis liggen.
Kwam ik toch afgelopen zaterdag langs de Wibra, dacht zal ik even binnen kijken, wie weet is er weer een voorraad Fenna binnen gekomen. Meestal niet, hoor!

Maar wel, het Fenna met glitterdraadje. Ik ben er eigenlijk niet zo gek op. 
Het is een Limited Edition.
Ik koos er voor twee niet te kleurrijke kleuren. De roze en de blauwe. 



Ik dacht meteen aan mijn jongste dochter die al zo lang graag een schouderwarmer wil.
Dus nog een "Irish Star". Hier blogde ik al eens over.

Maar dan was het kiezen aan haar. De blauwe of toch roze. Het duurde wel een tijdje. Nog overleg met haar grote zus. En dan...gisteren avond was het zover. 
Doe maar de roze, Mama!



En dat wordt die dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten