maandag 7 maart 2016

Kindermaatje van de "Irish Star"

De schouderwarmer voor mijn dochter was binnen 3 dagen klaar.
Ja, dochterlief zat mij ook aardig in de nek.
Maar nu is zij blij en moeder tevreden.
Het is niet zo makkelijk iets voor mijn dochter te maken. 
Zij is erg nauwkeurig. Van wij heeft ze dat ook weer?

Ik moest wat spelen met de kleuren en de vierkantjes. Dus de kleuren iets verzeten.
Anders zal de ene kant in paars en de andere helemaal roze geweest zijn.
Maar juist de mix van de kleuren maakt het zo mooi.




Deze foto geeft de kleuren het beste weer.


Met toestemming van mijn dochter mag ik deze 2 foto's op mijn blog plaatsen.


























Het is toch zo moeilijk om de goede kleuren op de foto weer te geven.
Met 3 verschillende camera's geprobeerd en nog niet goed.


Zo...nu weer  aan mijn eigen breiwerk verder gaan.
2 projecten zitten al weer op de rondbreinnaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten