maandag 21 maart 2016

Naar de "Knit & Knot" in Tilburg

Gisteren ging ik samen met mijn echtgenoot naar de 
Brabantse brei- en haakdagen.
Ook genoemd Knit & Knot

Ik vond het zo lief van mijn man dat die met mij mee ging, terwijl het zo überhaupt niet zijn hobby is.
Gezegde van mijn zoon: "mam wat doe je Papa aan".
Maar hij vergezelde mij en zo was het voor ons een dagje uit.

Ik was wel een beetje teleurgesteld. Vond het een beetje kleinschalig. 
Of ben ik te verwend door de Handwerkbeurs in Zwolle?

Hier nog een paar foto's.



Zo veel kleuren, dat maakt de keus niet makkelijker.











Ik wist niet dat er zo veel verschillende schapenwol bestaat.


Deze heb ik gekocht. Er zitten maar liefst 550 meter op dit bol.
Een project hiervoor zal ik nog moeten vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten