woensdag 9 maart 2016

Camino Bubbles van Kieran Foley

Een Engelse breipatroon. Tot nu toe ben ik daaraan liever niet begonnen.
Maar wat als men een Lace-sjaal op Ravelry ziet die zo mooi is?
Dagen erna kijken en denken die wil ik ook breien. 

En dan toch gewoon aan beginnen. 
Ik had nog een Schoppel Laceball 100 ( 100% Merino wol, lekker zacht) liggen die ik precies geschikt vond voor deze sjaal. Er zitten 800 meter op. 

Met Google translate en een goede breischema met rij voor rij beschrijving lukt het toch best aardig.
Misschien durf ik nu vaker aan een Engelse patroon te beginnen. 





 Het is een patroon met gevallen steken. Ik vond het in begin best eng. 
Steken laten vallen, dat doe ik anders nooit.

Maar ik denk ik moet deze eerst even aan de kant leggen. Heb opdrachten binnen voor de 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten