vrijdag 26 februari 2016

Snel tussendoor gebreid

Een bolletje wol welke ik op de Handwerkbeurs in Zwolle heb gekocht heeft zijn bestemming gevonden.
Het is een  Lace-omslagdoek geworden en heet

 "Lacy Katy"van Birgit Freyer.
Het patroon is natuurlijk hier te vinden.

In begin was ik niet zo blij met mijn keuze van de kleur. 
Vaak zie ik mooie kleuren op een bol, maar gebreid ziet het dan toch anders uit.
Het mooie randje komt niet helemaal tot zijn recht. 
Ik ben dan ook te zelfkritisch, denk ik!

 Maar is het omslagdoek eenmaal gespannen ziet het ook weer heel anders uit.
Nu ben ik dan toch tevreden. 


   
Gebreid met Lang Yarns Jawoll Magic Degrade. 
Ik heb het omslagdoek zelf groter gebreid. Ik wilde mijn bolletje wol gewoon helemaal gebruiken.
Op het eind had ik 2 gram over.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten