dinsdag 16 februari 2016

Inspiratie en zo veel wol

Ondanks het slechte weer (het sneeuwde onophoudelijk) gingen wij naar de 
Handwerkbeurs in Zwolle.
Gelukkig ging mijn man mee want sneeuw op de weg is niet mijn beste vriend.

Eenmaal daar keek ik mijn ogen uit. Zo veel wol en garens. Omdat er zo veel te zien was, was ik helemaal vergeten foto's te nemen.
Een paar heb ik dan wel.



















Deze Lace-sjaal staat zeker op mijn "to do lijst".










Mijn aankopen. De kleuren zijn in het echt veel mooier. 
Helamaal inhouden kon ik mij dan toch niet. Zie mijn aankopen. 
Ik wilde al zo lang een keer een met een Schoppel Laceball breien. 

Zo nu eerst even mijn schouderwarmer "Irish Star" afmaken en dan een keuze maken met welke wol ik als eerste begin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten