maandag 7 november 2016

Ongeduld

Ik kon het toch niet laten. Mijn vingers begonnen te kribbelen als ik erna keek.

Ik moest het gaan uitproberen.

De "Murano shawl" van Svetlana Gordon.


Het is zeker geen project waaraan ik uren achter elkaar zal breien.
Ik tel  mij suf. Er mag dan ook absoluut geen afleiding zijn anders
is men de tel kwijt.



Het is ook zeker geen project welke ik snel af zal hebben. :(
Elke dag een paar blaadjes meer zal er niet in zitten.



Maar het resultaat is meer dan de moeite waard.

En dan zijn ook nog de vele draadjes welke verwerkt moeten worden.
Elk blad moet weer met een nieuw draadje begonnen worden. 


Ik brei deze sjaal met een keurverloopgaren van
Alize Angora Gold en een effen kleur bruin.


Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd.
Ik kan nu  aan de lace-sjaal voor een vriendin verder breien.

2 opmerkingen: