zondag 7 augustus 2016

Terug van weg geweest met veel foto's

Ik ben terug van mijn vakantie.
Wij waren samen met ons jongste dochter Clara een week bij familie 
in Duitsland  en zijn daarna nog 1 week 
in het gebergte "Harz" geweest.

Om een beetje een indruk te krijgen hoe mooi het daar is 
heb ik hier een paar foto's.


"Burg & Festung Regenstein" bij Blankenburg


Gemeendehuis van stad Quedlinburg







Prachtige kleine, smalle huizen in Quedlinburg









"Schloss Quedlinburg"







Aan der "Teufelsmauer"

Ik moest wel veel trappen lopen om daar te komen. 
Maar het was zeker de moeite waard.
Een van de mooiste plekken 
vooral als men rust zoekt. 




"Schloss" in Blankenburg


Maar eerst deze berg omhoog! 


Het "Schloss" wordt op moment gerestaureerd.  




Buiten om het "Schloss". 


Het was een leuke vakantie. 
Ik heb wel blaren en spierpijn van over gehouden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten