zaterdag 20 augustus 2016

kleine update

omdat Marjolein mij gisteren vroeg of het rugpand wel 
breed genoeg zal zijn begon ik te twijfelen.

Volgens schema moet de onder arm breedte op de rug
43 cm zijn. Dat was die al lang niet.

Dus heb ik gisteren avond het rugpand opgespannen
om te kijken wat de wol doet als die nat is
en hoeveel die nog kan reken.



Nu is het wachten tot die droog is. Dat is best moeilijk voor mij.
Ik ben geen geduldig mens. Ik wil graag meteen weten wat het gaat worden.
Als die niet breed genoeg wordt kan ik nog 1 of 2 veren meer breien
op het rugpand. Dat is geen enkel probleem. 

Een ding weet ik al zeker, de lengte van 85 cm is haalbaar.

Zal ik dan maar aan mijn omslagdoek "Nymphalidea" verder breien.
Die heb ik nog niet af. Als ik een opdracht krijg laat ik mijn eigen
breiwerk eerst even liggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten