maandag 19 februari 2018

Ik kon het niet laten...

Afgelopen zaterdag bezocht ik de 
Handwerkbeurs in Zwolle.

Het was druk, erg druk. Eigenlijk probeer ik op moment mensenmassa's te vermijden.
Maar wij reisden bijna 90 minuten om daar te komen.
 Dus is het geen optie om niet naar binnen te gaan.

En ik werd er voor beloond of ik beloonde mijzelf.
Ik ging niet met lege tassen weer naar huis.
Zoveel wol...daar kon ik het niet laten om te voelen en te kopen.

Ik kon het gewoon niet laten.
Terwijl ik al zo veel wol thuis heb (dat zegt tenminste mijn jongste dochter).




Mijn buit...




De bovenste 8 strengen waren zo een aantrekkelijke aanbiedingen, 
daar kon ik ze niet voor laten liggen.




Deze twee strengen zijn echte pareltjes. Ze zijn zooo... zacht 
dat ik ze blijf voelen en aaien.

Zoals op de middelste foto te zien is ben ik al begonnen aan een nieuw sjaal.




Inmiddels heb ik al een andere omslagdoek weer klaar.
Die moet nog opgespannen worden (niet mijn lievelingswerk) en dan kan die hier op het blog.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie buit! En...ik was er ook! Druk inderdaad maar heel inspirerend. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer dat ik je niet had kunnen ontmoeten. Dat hebben wij dan nog steeds tegoed! Liefs Octavia

      Verwijderen
  2. Je hebt wel hele mooie kleuren gekocht. Kan me voorstellen dat het niet kon laten
    Ben benieuwd wat voor moois je er van gaat maken
    Met arme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen