dinsdag 28 februari 2017

"Groovellous"

Het valt ontzettend tegen als je niets mag doen als alleen maar op de bank te liggen/zitten. 
En vaak wordt ik dan ook bij betrapt als ik dan toch maar kleine huishoudelijke dingen doe.
De was in de wasmachine stoppen kan toch geen kwaad. Of even de vaatwasser  uitruimen. 
Dat moet toch wel kunnen.

Maar daar heb ik mijn lesje toch van geleerd. Het kan maar mag niet. Echt 6 weken rusten op de bank. Wat saai en vervelend kan het zijn.

Ik kan er maar een voordeel van bedenken.
Breien gaat vlot.



Deze mooie omslagdoek had ik in een week klaar. 




























Omdat dochterlief vakantie heeft was zij bezig als styliste.


























Ik vind de kleuren schitterend.


Gebreid met 80 gram Kauni kleur EX
en een bol Schepjes Invicta Extra kleur zwart.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten