zaterdag 25 februari 2017

Breien gaat weer door

De operatie is achter de rug. Alles is goed gegaan.
Maar nu komt eigenlijk de moeilijkste tijd voor mij. Rusten!
Volgens mijn familie loop ik alweer veel te veel rond. Konden zij mij maar vastbinden.

Het breien gaat ook alweer aardig.

Op moment brei ik aan twee projecten.
De een is de
Groovellous by Nim Teasdale

foto: Nimble Knits on Ravelry


Het patroon is uitstekend geschikt voor een garen met een lange kleurverloop.


De mijne brei ik met Kauni wol kleur EX
en met Scheepjes Invicta Extra kleur zwwart.


Ten tweede ben ik met een Lace-sjaal voor Carmen bezig.
Het is de
Spring Leaves by Katrin Vorbeck


Het patroon breide ik al vaker.
Kijk voor eerdere berichten hier, hier en hier

1 opmerking:

  1. Wat fijn voor je dat je operatie voorbij is en dat alles goed is gegaan.
    Wat ben je weer mooie dingen aan het maken, ik kijk er met veel bewondering naar.
    Neem je rust, doe wat goed voelt
    Fijn weekend,
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen