vrijdag 15 september 2017

Druilerig...

Het weer nodigt nu echt niet uit om buiten foto's te maken.
Maar toch wil ik nu mijn omsladgdoek

"Good Old Days" by Hanna Maciejewska
eindelijk laten zien.




Maar het weer nodigt wel uit om deze mooie grote omslagdoek te dragen.






Gebreid met Drops Baby Merino. Heerlijk zacht en warm.




Kleuren zijn wit 01, beige 17, bruin 18 en turkoois 32




Ik zelf vind de kleur beige meer een lichtbruin.




Zoals ik al schreef, het is een grote omslagdoek.  
Langste kant 207cm, diepste punt 80cm.




Heerlijk om er helemaal in te duiken.
Patroon: natuurlijk op Ravelry.

5 opmerkingen:

  1. Wat maak jij toch prachtige dingen, echt heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige ontwerp van Hania (ik heb haar persoonlijk leren kennen in september jl.) maar jij hebt een fantastisch werk geleverd. De kleurencombinatie is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen