zondag 3 september 2017

Good Old Days

Even geen opdracht, even lekker rustig breien.

Ik ben begonnen aan en omslagdoek voor welke ik het garen al langer heb liggen.
En omdat mijn dochter bij elke aankoop van nieuwe wol altijd zegt:
"mam, je hebt zo veel wol liggen, daarmee moet je eerst iets doen"
geef ik zij eens gelijk.

"Good Old Days" by Hanna Maciejewska



Ik brei met 4 kleuren van de 

Drops Baby Merino


Ik laat nog even open met welke kleuren ik het omslagdoek brei.
In ieder geval zijn het kleuren die niemand van mij zo gewend zal zijn.
Maar ik wilde een keer met kleuren breien die eigenlijk niet mijn kleuren zijn
maar toch heel mooi.





2 opmerkingen:

  1. Heel benieuwd naar de kleurtjes! Nog bedankt voor je lieve reactie, ik heb je nog beantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel benieuwd naar de kleurtjes! Nog bedankt voor je lieve reactie, ik heb je nog beantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen