zaterdag 15 juli 2017

Rechts... of toch links?

Ik was er nog nooit een held in? Wat is rechts, wat links?
Altijd moet ik erover nadenken. Hoe zit het toch alweer...?
Ohja...met mijn rechter hand schrijf ik...dus even kijken... wat is mijn rechter hand?

Zo kwam het toch dat ik de rechter mouw wilde breien, 
maar later bleek... ik breide de linker mouw.

Zal niet zo erg zijn...zou je denken. 
Voor het zwarte gedeelde niet. Als daar niet die veren waren.
Want wat gebeurde toen...? 
Ja hoor...de linker kant (binnenkant) van de veren zat aan de buitenkant van de mouw.
Nee....zo hoort het niet. Wat is er fout gegaan?
Ik doe het toch niet voor de eerste keer. Wat raar toch!
Het duurde wel een tijde voordat het kwartje viel.

Maar nu kan ik eindelijk vermelden de linker mouw is klaar.




Nu nog maar hopen dat de lengte goed is.
Hiervoor komt Anya bij mij langs.



1 opmerking:

  1. Het wordt echt heel mooi! En links rechts is ook verwarrend als je het voor je ligt.

    BeantwoordenVerwijderen