zondag 30 juli 2017

En klaar...

de klus is geklaard. En het was nog wel iets. 

Mijn tweede 
"Spring Plumage" by Heidrun Liegmann


is klaar. 

En ik ben  blij maar ook best wel trots.



































De mouwen waren nog het moeilijkst 
en duurden voor mijn gevoel erg lang.









Ik breide met Scheepjes Invicta Colour kleur 959
en Drops Baby Merino kleur zwart.






















                                                                                                                                                                                                                               


Ik vind het een schitterende kleurencombinatie.








Het patroon is op Ravelry te koop ook in het Nederlands. 
Wel moet ik zeggen dat de vertaling niet zo best is. Dus wie de Duitse taal goed beheerst kan beter de originele beschrijving gebruiken.


1 opmerking: