donderdag 26 mei 2016

"DonnaRocco" in marine kleuren

Het was een wens van Agnes om de sjaal "DonnaRocco" in marine kleuren te breien.
Zij kocht bij mij toen al de "DonnaRocco" in de roze/lila tinten.
Zie eerder bericht hier

Het was niet zo makkelijk het juiste Lace-garen hiervoor te vinden. 
Na een tijdje zoeken vond ik de
Lang Yarns Merino 400 Lace (Merino extrafijn)
in de kleuren wit, rood en zeer donkerblauw.

Het mocht niet "vlagachtig" eruitzien. Dus spelen met de kleuren en de verschillende patronen was ook nog een klus.
Ik had verschillende tekeningen gemaakt maar echt tevreden was ik nooit.
En toch, de beste ideeën komen tijdens het breien.

En ik ben tevreden met het resultaat. Had niet verwacht dat het zo mooi zal worden.
Het patroon is natuurlijk op Ravelry te vinden.





Ik vind deze sjaal prachtig. 
Veel plezier ermee, Agnes!

Deze reactie kreeg ik van Agnes:
Hoi, het is heel mooi!!! Dank je wel, tot volgende keer!
Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten