vrijdag 27 mei 2016

chique

De "Dreambird" eens heel anders.
Marjolein kwam met de vraag de "Dreambird" eens geheel in wolwit te breien.
 De veren met Drops Baby Merino naturel in combinatie met de Drops Kid Silk naturel.
En de tussenstukjes alleen met de Drops Baby Merino naturel.

Dat leek mij iets.
Om zo verrassender als ik onderstaande foto kreeg met de vraag
om deze alvast voor haar moeder te breien.




Zelfde idee.... maar een andere kleur.

De volgende dag had ik de wol binnen en kon ik het toch niet laten om even een begin te maken.

In het echt zijn de kleuren niet zo val.
Het is zo moeilijk om de goede kleuren op de foto te krijgen.
Binnen lukt het helemaal niet.
 
Nu ik met al mijn andere opdrachten klaar ben zal ik mij volop hiermee bezig houden.


Ik vind het heel apart, bijzonder, chique .....



2 opmerkingen: