donderdag 8 juni 2017

Even tussendoor....

Omdat ik op moment niet verder kan breien aan het vest
( moet wachten tot Anya bij mij op bezoek komt),
maar mijn handen niet zomaar niets kunnen doen,
ben ik iets tegengekomen wat hier al een paar weken ligt.

ZickZack Scarf by Christy Kamm




Ik ben ooit hieraan begonnen, vond het dan te makkelijk...
Normaal gesproken heb ik uitdagingen nodig,
 Maar voor nu is het ook goed om eens alleen rechte steken te breien...



Gebreid wordt deze met 2 verschillende bolletjes kleurverloopgaren.

Ik brei met 
Een Schoppel-Wolle Zauberball Grazy is ook zeer geschikt voor.

Elk garen met een kort kleurverloop is geschikt voor.






Gebreid worden telkens de 1e rij (heenrij) en de 2e rij (terugrij) met het ene bolletje wol
en de 3e rij en 4e rij met het andere bolletje wol.
Zo worden de 4 rijen steeds herhaalt.

Daardoor ontstaat het mooie streepjes patroon.

Op Ravelry staan er meer dan 3000 gebreide sjaal's op in verschillende kleurencombinaties.
Zeker de moeit waard om daar een kijkje te nemen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten