woensdag 10 mei 2017

Laurelie

Op moment valt het allemaal niet mee. Het zit dan vooral tussen mijn oren.
Alles voelt zwaar, huishoudelijke taken zijn op moment moeilijk voor mij.
Dat levert natuurlijk weer allerlei frustratie op.

En zelf mijn grootste hobby, het breien, brengt geen afleiding. Ik blijf maar piekeren.
De  frequentie van bloggen zal dan ook minder worden.

En toch heb ik weer een project af. En dat voelt goed.

Laurelie by Lisa Hannes


Hier ligt die nog mooi in de zon te drogen.


Ik hoop da ik morgen de energie vind om nog meer foto's te maken.

3 opmerkingen:

  1. Worrying is like walking around with an umbrella 
    waiting for it to rain.

    "Meet today's problems with today's strengh
    Don't start tackling tomorrow's problems until tomorrow.
    You do not have tomorrow's strength yet. 
    You simply have enough for today

    Lieve Octavia, Bovenstaande tekst helpt mij keer op keer weer om het piekeren voor zover als ik kan los te laten. Ik begrijp hoe moeilijk dat is hoor....en hoe energieslurpend het is...ook ik kan vreselijk piekeren. Daarom stuur ik jou deze wijze woorden toe...misschien helpen ze jou ook zo nu en dan.
    Zorg goed voor jezelf, een knuffel van Petra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Petra,
      heel erg bedankt voor je lieve woorden!

      Liefs en een knuffel terug van Octavia

      Verwijderen