dinsdag 6 december 2016

Een kerstcadeau voor mijn moeder

Omdat mijn moeder de heidepaarse 
"Spring Leaves" sjaal 
zo mooi vond, heb ik besloten een voor haar te breien voor de kerst.
Voor eerdere berichte klik hier en hier.

Zij mocht dan wel de wol zelf uitkiezen.
In eerste instantie koos zij voor de Drops Kid-Silk
in de kleur zeemist.



Maar door de kleurverloop kwam het mooie ajour-patroon helemaal niet tot zijn recht.
Er zijn geen blaadjes te herkennen.

Dus koos zij voor de kleur donkerroze. Wat een schitterende kleur.




Alleen er jammer dat ik de kleur niet goed op de foto krijg.
Ik heb geprobeerd de foto's met 2 verschillende camera's te nemen.




De keur op mijn foto's lijkt meer op pink of paars.




Het internet geeft de kleur zo aan. Maar eigenlijk is deze weer te donker.



1 opmerking: