zaterdag 3 september 2016

One lovely blog award



Vandaag werd ik verrast door Manon van het blog
Zij nomineerde mij voor de 
"One lovely blog award".
Hartelijk bedankt hiervoor, Manon.
En zoals Manon op haar blog schreef, ik ben maar een beginnende blogster.

Wat houd het eigenlijk in?
Hiervoor ging ik mij even verdiepen op internet.

1. Bedank die persoon die je heeft genomineerd en link naar haar blog.
2. Deel de regels. Dus bij deze dan.
3. Zet het award logo op je blog.
4. Deel 7 dingen over jezelf.
5. Nomineer max. 15 blogs en laat hen weten dat ze genomineerd werden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iets over mijzelf vertellen vind ik nog wel lastig.
Wisten jullie dat:

- ik geboren ben in de voormalige DDR.

- ik nu al 21 jaar in Nederland leef en er geen enkel spijt van heb.

- een van mijn favoriete vakantielanden Frankrijk is.

- ik volgens mijn kinderen een "overbezorgde" moeder ben.
Ik herken hier mijn oma in. Ik heb niet alleen maar breien van haar geleerd.

- mijn jongste dochter nog pasgeleden tegen mij zij, dat ik "verslaafd" aan breien ben.

- ik twee keer in de week voor het postbedrijf "Sandd" werk

- geduld niet mijn sterke kant is

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik nomineer voor de "one lovely blog award" volgende:

 Jeanet van "Blij dat ik brei", omdat zij mij bijna dagelijks opnieuw inspireert. 

Petra van "Het lieve leven", ik bewonder haar kijk op de natuur 
en geniet van haar prachtige foto's.

Silvia van "Silvias-Handarbeiten", bij haar kan ik met al mijn vragen rondom breien terecht 
en zij in haar winkeltje de mooie bollen "wollium" gaat verkopen.

"knitcat's Gestrick", inspiratie, inspiratie, inspiratie

Ulli van "Ulli's Blog", nog meer inspiratie







3 opmerkingen:

  1. Leuk die weetjes, vandaar dat je ook Duitse blogs hebt genomineerd, ik ga eens rondsnuffelen.
    En laat dat " maar" een beginnende blogger er maar af. Je hebt een prachtig blog!
    Nog een fijn weekend
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de complimenten. Ik geef ze meteen aan jou terug.
      Lieve groetjes Octavia

      Verwijderen
  2. Wat leuk en zo grappig over je overbezorgdheid....zo herkenbaar want ik word hier thuis ook wel de 'neuroot' genoemd als ik weer eens met mijn bezorgdheid aan de haal ga ;) Dank je wel voor je nominatie! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen