donderdag 24 augustus 2017

Normaal gesproken...

zouden wij in april/mei al onze zomervakantie hebben geboekt .
Normaal gesproken stond ik altijd verbaasd erbij als mijn vriendin 
pas twee weken van te voren een vakantie boekte.

Maar dit jaar verloopt anders, anders dan normaal.
Sinds februari zit ik al in de ziektewet. Normaal gesproken heel veel tijd om te breien.
Maar zelf het breien wil af en toe niet zoals ik het graag wil.
Ik zal dus moeten accepteren dat normaal even niet is. Makkelijk gezegd!

En toch waren wij spontaan nog even weg geweest. En zelf dat verliep anders dan normaal.
En toch heb ik een paar foto's ter herinnering. 


























Wij waren naar provincie Zeeland gegaan. 
Ik moet niet ver weg om van de natuur kunnen te genieten.




Ik heb ook nog de tijd gevonden om te breien.
De sjaal "Magic Waves" is af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten