zaterdag 8 juni 2019

Een kleurrijk sjaal gebreid van handgeverfde wol

Na mijn vakantie begon ik meteen aan een nieuwe breiproject.

Samen met mijn Instagram vriendin Anja breide ik de 
"Fading Point by Joji Locatelli"

De wol hiervoor verfde Anja voor mij naar mijn wens.




De kleuren zijn prachtig en veel intenser dan wat jullie op de foto's zien.




De sjaal wordt van de zijkanten naar het midden toe gebreid.







Beide zijkanten worden dus apart gebreid en daarna in het midden samen gevoegd.



























En Voila...dan is die ook al klaar...





























Dankzij de immense grote is het een van mijn meest gedragen sjaals. De sjaal is lekker zacht.
Gebreid van 100% wol (Merino).

Het patroon is te vinden op Ravelry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten