vrijdag 23 september 2016

Voilá....

Het  is volbracht!

Ik heb zojuist nog een paar foto's genomen van de 
Dreambird vest.

De officiële naam van deze vest is:


Het patroon is op Ravelry te koop.































Nog even oer het Kauni garen.
Het garen is 100% wol en wat ruwer.
Het wordt wel wat zachter na een badje in Eucalan.
Maar men moet niet verwachten dat het lekker zacht wordt.
Het blijft toch kriebelen. 

Of het oor mij iets is? Denk niet....
Maar er zijn zo schitterende kleuren van dit soort garen.
Kauni wol is trouwens het zelfde dan de Aade wol.
Aade wol zit op strengen die er zo bont eruit zien,
maar ze hebben allemaal een heel geleidelijke kleurverloop.


3 opmerkingen:

  1. Lieve Octavia,
    Van ALLE vesten van de HELE wereld heb jij voor mij de ALLERMOOISTE gemaakt.
    Hij is zoooooo PRACHTIG!!!
    Ik ben er ONTZETTEND blij mee.
    DANKJEWEL!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi geworden!!! Ik snap dat je er blij mee bent Artess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een geweldig schitterend mooi vest, is het mogelijk dat ik zoiets bij u in opdracht kan laten maken...ik ben helemaal verliefd ❤

    BeantwoordenVerwijderen