vrijdag 6 mei 2016

Eigenlijk mag het niet waar zijn

De opdrachten voor het "Dreambird" omslagdoek vliegen binnen.

Deze mooie "Dreambird" breide ik voor Marjolein.

Gebreid met Scheepjes Invicta Colour 959
en Scheepjes Invicta Extra ecru.

De verkleuring is op deze foto niet zo goed te zien. 

Ik wilde haar verrassen. Zij gaat binnenkort op vakantie en wilde deze zo graag meenemen.
Dus binnen 9 dagen was die gebreid.

Maar in plaats om haar te verrassen werd ik het!

Omdat ik al mijn sjaal's/omslagdoeken opspan, moet ik ze van te voeren ook even laten
 inweken of wassen.
Deze heb ik hooguit 15 minuten in laten weken in een badkuip:



 De rode veren gaven zo veel kleur af dat de ecru kleurige tussenstukken ook rood werden.
Ik had kunnen janken. En dat niet omdat ik hier 1 week aan heb gewerkt, nee voor Marjolein.
Zij gaat hiervoor betalen, maar zoiets kan ik toch niet verkopen.

Ik heb al vaker met dit soort garen gebreid maar dit is mij nog nooit gebeurd.

Ik heb een mail naar Scheepjes gestuurd met foto's erbij.
Bij deze heb ik ook gelijk nog vermeld dat ik regelmatig knopen in een bol Invicta Colour heb zitten.
En dan zijn ze niet altijd netjes kleur aan kleur geknopt, nee hoor!
Daar wordt willekeurig een ander kleur aangeknoopt. De hele kleurverloop klopt dan niet meer.
Voor +/- 8,50€ kan ik wel kwaliteit verwachten. 


Ik heb ook al met Marjolein contact opgenomen. Zo een lieve reactie had ik niet verwacht!
Dank je! Maar je krijgt er sowieso een nieuwe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten